Mai jos veți găsi răspunsuri la cele mai des întâlnite întrebări privind produsele și magazinul Power Cube:

1. Cu ce e diferit Power Cube de alte prize și prelungitoare?

PowerCube iese în evidență prin versatilitatea sa: poate fi montat oriunde cu suportul inteligent. Apoi, design-ul în formă de cub permite ca intrările să aibă destul loc în jur și să nu fie blocate de ștecărele voluminoase. În plus, Power Cube este un sistem modular: poate fi montat în serie și pot fi adăugate mai multe dispozitive, pentru ca tu să ai o soluție adaptată la nevoile tale. Astfel, am creat o experiență de utilizare complet nouă pentru un produs existent –  l-am făcut mai ușor de folosit și mai versatil.

2. Câte dispozitive Power Cube pot fi conectate între ele?

În teorie, Power Cube poate fi extins la infinit, câtă vreme electronicele/electrocasnicele conectate nu consumă mai mult decât specificațiile maxime ale fiecărui dintre produsele noastre. În cazul în care depășește această limită, siguranțele automate din panoul tău electric vor fi declanșate. Totuși, recomandăm să nu conectezi mai mult de alte două dispozitive PowerCube la unul deja conectat la rețea.

3. Dispozitivele cu un consum ridicat de energie (de ex. cuptoarele cu microunde) pot fi conectate în siguranță la un Power Cube?

Power Cube e la fel de sigur ca orice altă priză, dar e și construit să reziste în timp. De asemenea, PowerCube are împământare și toate intrările au protecție pentru copii.

4. Cât durează să încarci un dispozitiv conectat la unul dintre porturile USB?

Porturile USB oferă o tensiune de 2,1 A împreună, deci de patru ori standardul USB. Ca rezultat, timpul de încărcare va fi mai scurt decât dacă ai încărca dispozitivul printr-un port USB al unui calculator. Există un cip integrat care detectează câte dispozitive sunt conectate și care reglează tensiunea de ieșire în funcție de acest lucru. Deci dacă un singur dispozitiv este conectat, acesta va putea folosi întreaga tensiune de 2,1 A. Dacă sunt conectat două dispozitive, aceasta se împarte între cele două.

5. Cum pot verifica disponibilitatea produselor?

În pagina fiecărui produs veți găsi informații cu privire la disponibilitatea produsului în stoc:

  • Nu există în stoc – zero produse pe stoc. Dacă sunteți interesat de un produs, dar acesta nu se află în stoc, puteți să faceți o precomandă sau să ne anunțați prin e-mail la miruna@durdomdistribution.eu, 0720889744;
  • Stoc redus – ultimele articole sunt încă în stoc, așa că grăbiți-vă să le achiziționați;
  • Stoc mediu – avem cel puțin câteva sau un număr mai mare de produse în stoc;
  • Stoc mare – avem o cantitate suficientă de produse în stoc pentru a îndeplini mai multe comenzi;
  • Disponibil la comandă – putem obține produsul special pentru dumneavoastră. Contactați-ne prin e-mail la la miruna@durdomdistribution.eu, 0720889744;
  • Livrare așteptată – produsul va fi disponibil în curând;
  • Retras – magazinul nostru nu mai oferă produsul respectiv;

6. Cum pot verifica progresul unei comenzi?

Vom trimite informații la adresa dumneavoastră de e-mail privind progresele realizate în vederea îndeplinirii comenzii. De asemenea, logându-vă în contul dvs., veți avea acces la informații complete legate de comenzile curente și anterioare: statusul, conținutul, adresele oferite etc.

7. Cât timp va trebui să aștept pentru livrare?

Imediat după ce plasați comanda, veți primi un e-mail cu informații legate de comandă și un link pe care va trebui să faceți click pentru a confirma comanda, ulterior vom începe procesarea comenzii. Veți primi informații actualizate privind progresul înregistrat cu comanda dumneavoastră la adresa de e-mail oferită.

8. Data primirii produslui = data expedierii + timpul de livrare

Data expedierii depinde de disponibilitatea produselor și metoda de plată selectată, în timp ce timpul de livrare depinde de metoda aleasă de livrare.

9. Ce metode de livrare sunt disponibile?

În funcție de cantitatea și greutatea produselor comandate, metoda de plată aleasă și propriile preferințe, puteți selecta una dintre următoarele metode de livrare:

  • ridicare din sediul Power cube – strada Popa Nan, nr.13
  • livrarea prin curier – în București  sau în afara localității – indiferent de zonă, există un cost de 12 RON; pentru comenzile achitate prin ramburs, se aplică o taxă de ramburs în valoare de 5RON.

Mai multe despre livrare aici.

10. Cum pot plăti pentru comanda mea?

În funcție de valoarea comenzii, metoda aleasă de livrare și propriile preferințe, puteți alege una dintre următoarele metode de plată:

  • transfer în cont bancar;
  • plata la livrare (ramburs);
  • plata la ridicare – dacă alegeți să ridicați produsele de la sediul nostru (doar pentru persoanele juridice)
  • on-line, cu cardul, prin euplatesc.ro

Mai multe despre plată aici.

11. Pot colecta bunuri în persoană?

Desigur, produsele pot fi ridicate din biroul nostru de pe strada Popa Nan, nr.13, sector 2, București, de luni până vineri, în intervalul orar 10-18, după confirmarea în prealabil a comenzii, realizate pe mail sau telefonic.

12. Ce sunt cupoanele de reducere?

Pe parcursul mai multor campanii promoționale vom oferi cupoane cu reduceri pentru clienții noștri. Vor fi practic niște coduri care vor trebui să fie introduse în câmpul corespunzător în coșul de cumpărături. Acest lucru va face în așa fel încât suma finală să ia în considerare și reducerea oferită.

De reținut că cele mai multe coduri cu reduceri au o dată de expirare. După această dată codul devine inactiv și nu mai poate fi utilizat pentru a obține o altă reducere.

13. Pot obține o factură?

Da, puteți obține o factură pentru produsele cumpărate din magazinul nostru. În acest scop, la plasarea unei comenzi, în formularul cu datele dvs. selectați opțiunea “Firmă” și furnizați detaliile necesare facturării. Declarați dorința de a primi o factură în comentariile (rubrica “Informații suplimentare”). În cazul în care adresa de livrare diferă de adresa de facturare, marcați opțiunea “Different delivery address” pe formular și precizați adresa la care produsele trebuie să fie livrate.

Data emiterii facturii va fi data la care comanda dvs. a fost expediată. Nu se poate schimba această dată.

14. Cum pot schimba comanda?

Puteți modifica o comandă doar până în momentul în care aceasta a fost pe deplin creată. După ce a fost trimisă la adresa indicată, nu mai puteți realiza alte modificări. Pentru a efectua orice modificăre la comandă (schimbarea adresei, adăugarea de produse, schimbarea metodei de plată sau de livrare), contactați-ne cât mai repede posibil, de preferință, prin telefon: 0720 889 744.

15. Am plasat o comandă din greșeală. Cum pot să o anulez?

Puteți anula o comandă doar până în momentul în care aceasta a fost pe deplin creată. După ce a fost trimisă la adresa indicată, anularea nu mai este posibilă. Pentru a anula o comandă, contactați-ne cât mai repede posibil, de preferință, prin telefon: 0720 889 744.

16. Produsele vin cu o garanție?

Da, produsele disponibile în magazinul nostru vin cu garanția producătorului, aceasta este valabilă pe România. Informații privind durata garanției este dată în descrierea produsului, precum și pe site-ul producătorului. Este important să păstrați dovada achiziției și ambalajul original, pe toata durata garanției – acestea sunt necesare în momentul raportării defectelor.

17. Am o problemă cu un produs comandat. Ce fac acum?

Înainte de a accepta un pachet, verificați întotdeauna ca acesta să nu fie deteriorat. În cazul în care ambalajul poartă daune externe vizibile, vă sfătuim să refuzați livrarea coletului și apoi să ne contactați prin telefon 0720 889 744.

În cazul în care doriți să faceți o plângere cu privire la un produs, verificați dacă plângerea trebuie adresată nouă sau producătorului. Aceste informații pot fi găsite pe fișa de garanție, și, de asemenea, în descrierea produsului pe paginile noastre sau pe site-ul web al producătorului (allocacocshop.com).

18. Pot returna un produs pe care l-am achiziționat?

Da, în conformitate cu Legea din 2 martie 2000, în termen de 10 zile de la data colectării bunurilor comandate, puteți returna un produs cumpărat online, fără a da motive. Cu toate acestea, mărfurile nu trebuie să poarte semne de utilizare sau să fie deteriorate și trebuie să fie în ambalajul original, cu conținutul intact.